

Zwroty
Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zgodnie z przepisami prawa zwrócić towar. Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu na jeden z poniższych sposobów:
1. wypełnij elektroniczny FORMULARZ ZWROTU,
2. Pobierz, wydrukuj, wypełnij oraz wyślij wraz ze zwracanym produktem FORMULARZ DO DRUKU.
Zwracany produkt wyślij do nas na jeden z poniższych sposobów:
- Kurierem na adres Bloms.pl, ul. Jackowskiego 47c/15, 60-513 Poznań.
- Do paczkomatu wybierając urządzenie o numerze POZ54M (ul. Szamarzewskiego, Poznań).
Do nadania paczki podaj numer telefonu: 731 799 589.
Zwracany produkt musi posiadać wszystkie oryginalne metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Po otrzymaniu towaru i weryfikacji produktu zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, którą otrzymaliśmy płatność za zamówienie.
W każdym wypadku podaj nam proszę swój numer konta, abyśmy mogli przelać pieniądze na właściwy rachunek bankowy.
Wymiana
Aby wymienić produkt na inny rozmiar skontaktuj się z nami pod adresem info@bloms.pl. Zweryfikujemy dostępność produktów i przeprowadzimy Cię przez proces wymiany.
Reklamacje
Wszystkie nasze produktu objętę są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie będącej skutkiem użytkowania lub nieprawidłowego prania, wypełnij formularz reklamacyjny na jeden z poniższych sposobów:
1/ wypełnij elektroniczny FORMULARZ REKLAMACYJNY
2/ pobierz, a następnie wypełnij i zeskanuj FORMULARZ REKLAMACYJNY DO DRUKU. Skan wyślij do nas na adres info@bloms.pl.
Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków procesu reklamacyjnego.