Promocje
Szlafrok Mist
Szlafrok Mist
349,00 zł 179,00 zł
Szlafrok Natural
Szlafrok Natural
289,00 zł 99,00 zł
Sukienka Poppy Fall
Sukienka Poppy Fall
299,00 zł 139,00 zł
Koszula do karmienia Lily Różowa
Koszula do karmienia Lily Różowa
209,00 zł 59,00 zł
Koszula Violet
Koszula Violet
229,00 zł 79,00 zł
Sukienka Lilia
Sukienka Lilia
279,00 zł 59,00 zł
Sukienka Magnolia
Sukienka Magnolia
329,00 zł 89,00 zł
Sukienka Aster
Sukienka Aster
329,00 zł 139,00 zł
Koszula nocna Natural
Koszula nocna Natural
229,00 zł 99,00 zł
Sukienka Margaret
Sukienka Margaret
259,00 zł 129,00 zł
Longsleeve ciążowy Natural
Longsleeve ciążowy Natural
159,00 zł 49,00 zł
T-shirt do karmienia Easy
T-shirt do karmienia Easy
159,00 zł 49,00 zł
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zgodnie z przepisami prawa zwrócić towar. Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu na jeden z poniższych sposobów:

1. wypełnij elektroniczny FORMULARZ ZWROTU,

2. Pobierz, wydrukuj, wypełnij oraz wyślij wraz ze zwracanym produktem  FORMULARZ DO DRUKU

Zwracany produkt wyślij do nas na jeden z poniższych sposobów: 

  1. Kurierem na adres Bloms.pl, ul. Jackowskiego 47c/15, 60-513 Poznań.
  2. Do paczkomatu wybierając urządzenie o numerze POZ25M (Wilkońskich (obok Lidla, Poznań).

Do nadania paczki podaj numer telefonu: 731 799 589. 

Zwracany produkt musi posiadać wszystkie oryginalne metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania. 

Po otrzymaniu towaru i weryfikacji produktu zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, którą otrzymaliśmy płatność za zamówienie. 

W każdym wypadku podaj nam proszę swój numer konta, abyśmy mogli przelać pieniądze na właściwy rachunek bankowy.

Wymiana

Aby wymienić produkt na inny rozmiar skontaktuj się z nami pod adresem info@bloms.pl. Zweryfikujemy dostępność produktów i przeprowadzimy Cię przez proces wymiany. 

Reklamacje 

Wszystkie nasze produktu objętę są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie będącej skutkiem użytkowania lub nieprawidłowego prania, wypełnij formularz reklamacyjny na jeden z poniższych sposobów:

1/ wypełnij elektroniczny FORMULARZ REKLAMACYJNY

2/ pobierz, a następnie wypełnij i zeskanuj FORMULARZ REKLAMACYJNY DO DRUKU. Skan wyślij do nas na adres info@bloms.pl. 

Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków procesu reklamacyjnego. 

 

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl