Witaj w świecie #Blomsgirls!

Szukaj

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zgodnie z przepisami prawa zwrócić towar. Aby zwrócić towar wypełnij formularz zwrotu na jeden z poniższych sposobów:

1. wypełnij elektroniczny FORMULARZ ZWROTU,

2. Pobierz, wydrukuj, wypełnij oraz wyślij wraz ze zwracanym produktem  FORMULARZ DO DRUKU

Zwracany produkt wyślij do nas na jeden z poniższych sposobów: 

  1. Kurierem na adres Bloms.pl, ul. Jackowskiego 47c/15, 60-513 Poznań.
  2. Do paczkomatu wybierając urządzenie o numerze POZ54M (ul. Szamarzewskiego, Poznań) lub POZ25M (ul. Wilkońskich, Poznań). 

W obu przypadkach podaj numer telefonu: 505 699 074

Zwracany produkt musi posiadać wszystkie oryginalne metki i nie może nosić żadnych śladów użytkowania. 

Po otrzymaniu towaru i weryfikacji produktu zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, którą otrzymaliśmy płatność za zamówienie. 

Wymiana

Aby wymienić produkt na inny rozmiar skontaktuj się z nami pod adresem info@bloms.pl. Zweryfikujemy dostępność produktów i przeprowadzimy Cię przez proces wymiany. 

Reklamacje 

Wszystkie nasze produktu objętę są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie będącej skutkiem użytkowania lub nieprawidłowego prania, wypełnij formularz reklamacyjny na jeden z poniższych sposobów:

1/ wypełnij elektroniczny FORMULARZ REKLAMACYJNY

2/ pobierz, a następnie wypełnij i zeskanuj FORMULARZ REKLAMACYJNY DO DRUKU. Skan wyślij do nas na adres info@bloms.pl. 

Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków procesu reklamacyjnego. 



Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów